سبد خرید

مو های سر رو چه مدلی کوتاه کنیم ؟

انواع مدل موهای کوتاه شده برای بانوان

مدل مو های کوتاه شده : گاهی وقت ها پیش میاد که خانم ها از ظاهر همیشگی که دارند خسته می شوند مثل خود من که دارم این مطلب را برای شما می نویسم. خب بلاخره آدم دیگه پیش میاد ظاهر تکراری باشه و باید هم فکری به حال این ظاهر هم کرد و میخواهیم تغییراتی در ظاهر داشته باشیم شما نظرتون راجعه به این موضوع چیه ؟ حتما کامنت همین موضوع برامون بنویسید . خیلی از خانم ها به عمل های جراحی رو میارن که ما اصلا این کارو به شما پیشنهاد نمی دیم . شما می تونید با انجام ساده ترین ها بزرگترین تغییرات رو بدست بیارید.

کوتاهی جلو مو سر - مل جذاب برای موها - موهام رو چطوری کوتا کنم

ما هم در فروشگاه اینترنتی آرایشی بانه به شما پیشنهاد می کنیم این راهکار رو حتما امتحان کنید البه این نکته رو مد نظر داشته باشید برای انواع این مدل ها هم و خرید اینترنتی لوازم آرایشی مو می تونید رو کمک ما هم حساب کنید که با بهترین کیفیت و قیمت محصولات مرتبط رو تقدیمتون کنیم. کوتاه کردن موها با مدل های مختلف و تغییر در میکاپ همیشگی شما و عوض کردن رنگ موها شاید به ظاهر حتی برای شما تکراری باشند ولی کافیه برای یکبار هم که شده چشماتون رو ببندید و برای 10 ثانیه به خوشگل ترین مدل موی کوتاه شده خودتون رو جلو آینه تصور کنید . به هیچ عنوان از این کلمه استفاده نکنید : بهم نمیاد … این کلمه مضر ترین موجود زندگی شماست. بهتون پیشنهاد می کنیم بجای این کلمه از این جمله در تصویر ذهنی استفاده کنید : چطوری بهتر میشه برای من . شما هم از اون دسته افراد هستید که حس می کنید نیاز به تغییر دارید پس در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا ما مهارت های لازم برای تغییر دادن خودتون رو به شما آموزش بدیم .

مدل موی کوتاه شده 2020

همه ما میدونیم که انتخاب یک میکاپ و مدل موی مناسب کار سخته و هر کسی نمیتونه اونرو انجام بده بیشتر ما ترجیح میدیم که به سالن های آرایشی مراجعه کنیم که بهترین کار ممکن نیز هست . اما بهتره همه ما با پیش زمینه قبلی و اینکه بدونیم چی از میکاپ آرتیستمون میخوایم اینکه چه مدل موهایی به من میاد تا اونجا م یک انتخاب بهتر و درست تر داشته باشم . پس بهتره ابتدا نوع و فرم صورتمون رو بشناسیم و بدونیم آیا کوتاه کردن مو برای ما چه مزیت هایی داره ه در ادامه این مطلب هر آنچه که میخواید رو برای شما توضیح دادیم .

مزیت مو های کوتاه شده در خانم ها

بیشتر خانومها بر اساس علاقه ای که به موهای بلند دارند همیشه از کوتاه کردن اون امتناع میکنند اما باید بهتون بگیم که کوتاه کردن موها و انواع مدل های مو های کوتاه شده جدید هرچند فقط چند سانت باشد به زیباتر شدن شما و سلامت و رشد موهاتون بسیار کمک می کند پس بهتره هر ماه حتما کمی از انها را کوتاه کنید . نوک گیری کردن موها نیاز به داشتن حرفه داره و حتما باید در سالن های ارایشی این کارو انجام بدین .

مدل مو های کوتاه شده در خانم ها

بهتره قبل از رفتن به آرایشگاه چند مدل از موهایی که مد نظرتوه انتخاب کنید تا اونجا سردرگم نشید و بهتر بتونید انتخاب کنید . خیلی از خانومها هستند که موهای کاملا سالمی دارند اما نوک موهاشون موخوره داره و میتونه آسیب های جدی به موی سرتان بزند برای همین هم حتما با تا اندازه که موخوره پیش روی کرده حتما اونا رو کوتاه کنید . هر چند که دستگاههای موخوره گیر موجد در بازار بدون تاثیر نیستند و با استفاده درست از اونها میتونید برای درمان موهاتون نیز اقدام کنید . از دیگر مزیت هایی که موهای کوتاه شده برای خانومها دارد این است که نیاز به مراقبت های کمتری دارد مخصوصا برای خانومهای شاغلی که بیرون از خونه کار میکنند . همچنین کوتاهی مو و مدل موها روی چهره تاثیر بسیار زیادی دارد شما میتونید به راحتی با داشتن یک مدل موی ساده و مناسب جذابیت صورتتون رو چندین برابر کنید . 

مدل کوتاهی مو ، موهای سالم ،ماسک مو


پیشنهاد مطلب : لیست قیمت انواع کراتین مو همراه با تخفیفات ویژه


انواع مدل موهای کوتاه شده خانم ها

اگر شما موهای ضخیمی دارید باید بدونید که واقعا خوش شانس هستین چون جذابیت و ظرافت موها تون بیشتره و مثل اینه که موهای مصنوعی داشته باشید این گونه افراد باید انتهای موها شون رو به صورت نامرتب و بلند و کوتاه کنند البته حتما توجه داشته باشید که نباید موهاتون رو زیاد کوتاه کنید بلکه تفاوت باید فقط در انتهای موهاتون باشه . در ادامه 5 مدل برتر برای کوتاه کردن موهای زنانه رو براتون خواهیم گفت که خودشون به چندین نوع مختلف تقسیم بنده میشن البته بازم میگیم شما هم دوست داشته باشید می تونید نظرات خودتون رو برامون کامنت بنویسید.

موهای کوتاه - موهای رنگ شده - چه مدل مویی بهم میاد

مدل مو صاف و نازک

خانومهایی ک دارای موهای صاف و نازک هستند کارشون یکم سخت تره چون این جنس از موها به مراقبت بیشتری نیاز داره حتما باید حتما دقت کافی برای سشت و شو را داشته باشید و بعد از حمام هم موها باید سریع خشک شود و از ژل ها و کرم های تقویت کننده استفاده کنید . برای انتخاب مدل موهای کوتاه شده هم می توانید بصورت کاملا یکدست و تا نزدیکی شانه کوتاه کنید تا جذابیت و زیبایی اون چندین برابر شود.

مدل موهای صاف - مدل مو برای صورت های بیضی شکل - انواع مدل مو

موهای فر ریز

حالا نوبت خانوم هاییه که موهای فر ریز دارند این دسته از خانومها هر مدلی هم به موهاشون بدن به چشم نمیاد و فقط باید موها رو از فرق سر باز کنند و تا اندازه ای که میخوان کوتاه کنند البته پیشنهاد ما اینه که موهاتون رو زیاد کوتاه نکنید تا حالتی چتری به خودش نگیره . همه ما میدونیم که بر اساس فرم صورت مدل کوتاه کردن موها نیز با هم فرق دارند ما چندین مدل از اونها رو به شما معرفی میکنیم تا شما فقط با یک سرچ ساده و چند ثانیه ای در اینترنت هر اطلاعاتی که نیاز دارید رو بدست بیارید .

صورت های بیضی

یکی از زیباترین کاملترین فرم های صورت صورت های بیضی شکل هستند  که میتونند از هر نوع مدل مو و میکاپی استفاده کنند . کوتاه و یا بلند بودن موها برای این گونه افراد زیاد فرق نمیکنه فقط باید انتهای موها رو کمی تکه تکه کرد این کار زیبایی رو برای این گونه چهره ها دو بابر میکنه .

صورت های گرد

کسانی که صورت های گرد دارند باید از مدلهایی که صورتشون رو کمی باریک نشون بده استفاده کنند برای همین هم مدلهای چتری و یا تکه تکه بسیار مناسب برای این گونه از خانومها میباشد . اما توجه داشته باشید که بلندی موهاتون حتما باید از چونه بلند تر باشه همچنین فر کرد موها یکی از جذابیتهای صورت گرد به شمار میاد .کسانی که صورت های گرد دارند نباید از مدل های کوتاه و یا مدل هایی که صورتشون بیش از اندازه چاق نشون میده استفاده کنند همچنین صاف کردن موها به چنین افرادی اصلا پیشنهاد نمیشود همین که موهاشون رو کمی بلند کنند و روی شونه اشون بندازن خیلی جذاب و میتونه مناسب باشه .

مدل موی مناسب 0 صورتهای گرد - کوتاه کردن موها


پیشنهاد آرایشی بانه : حتما مطلب انتخاب رژگونه مناسب برای پوست صورت را بخوانید


صورت های مثلثی

اگر از اون دسته از خانومهایی هستید که صورتی مثلثی شکل دارید باید مدل مویی رو انتخاب کنید که پهنای پیشانی رو بیشتر و عرض چانه رو کمتر نشون بده . مدل موی مناسب برای این فرم از صورت ها مدلهایه فر و قالب دار میباشد و از مدل موهای صاف و بدون فرم بپرهیزید . خلاصه از مدل موهای شلوغ استفاده کنید چون مدلهای ساده صورت شما را ساده و بی روح نشان میدهد . و در نهایت سعی کنید برای جذابیت بیشتر  موهاتون همیشه موج و یا فر داشته باشه .

بهترین محصولات تقویت کننده مو های کوتاه شده

حتی اگر موهای خود را در حد کمی هم کوتاه کرده اید پس برای مدل مو های زنانه کوتاه شده زیبا خود حتما به فکر تقویت آن هم باشید. روشهای زیادی برای تقویت و بازسازی موهای کوتاه آسیب دیده شده وجو دداره که بعضی از خانومها با رفتن به آرایشگاهها و انجام کراتین ، بوتاکس  و ….. روی موهاشون اونها رو تقویت میکنند که هزینه های زیادی رو هم به دنبال داره . برای همین هم پیشنهاد ما به شما استفاده از محصولاتی با هزینه کم و در منزل میباشد . خیلی از خانومها فقط بعد از آسیب دیدگی موها شون به این فکر میوفتن که اون رو جبران کنند اما بهترین کار اینه که همیشه به موهاتون اهمیت بدین و برای حفظ سلامت اونها کارهای لازم رو حتما انجام دهید . همیشه سعی کنید از کرم و ماسک موهایی استفاده کنید که آب میان بافتی موهاتون رو حفظ کنه  تا از خشک شدن بیش از حد اون جلوگیری بشه . تمامی سازنده های تقویت کننده های مو این ادعا را دارند که محصولی با فرمول جادویی دارد اما باید گفت که چنین فرمولی وجود ندارد هر چند این به آن معنا نیست که تقویت موها امکان پذیر نمیباشد بلکه همه با استفاده درست و صحیح از محصولات تقویتی میتونید نتیجه مطلوبی رو از اونها بگیریم . 

تقویت کننده مو - موهای سالم - مدل موی عروسکی

روغن آرگان گلیس

خیلی از خانومها به دلایل مختلف مانند رنگ کردنهای زیاد دکلره کردن نامناسب موها و هم چنین اتو کشیدن های مکرر بافت موهاشون از بین رفته و حالتهای وز و کاملا شکننده به خودش گرفته دیگه نهایتا ناچار می شوند مدل مو های سر کوتاه شده رو انتخاب کنند. یکی از درمانهای رایج برای این گونه موهای روغن های آرگان میباشند که در مارکهای مختلف در بازار موجود میباشند که ما یکی از بهترین نوع اون رو به پیشنهاد میدیم که روغن آرگان گلیس میباشد . این روغن در واقع ترمیم کننده موی خشک و آسیب دیده میباشد یک روغن آرگان اصل به هیچ عنوان حالتی براق و چرب به موها نمیدهد بله فقط رطوبت مورد نیاز برای اون رو تامین میکنه .کافیه بعد از حمام چند قطره از این روغن رو به موهاتون بزنید و با استفاده از یک شانه همه اون رو روی موهاتون پخش کنید .

  • حاوی روغن آرگان طبیعی
  • ترمیم و احیای موهای آسب دیده
  • حالت دهنده و نرم کننده مو
  • بدون ایجاد سنگینی و چربی روی موها

خرید اینترنتی روغن آرگان گلیس

roghan-argan-gliis

سرم دو فاز گلیس

یکی دیگر از محصولاتی که در چندین سال اخیر وارد بازار شده سرم های دوفاز میباشند که مخصوص موهای آسیب دیده و مو های کوتاه شده میباشد و به طور کامل باعث ترمیم اونها میشه . سرم دوفاز گلیس از خشک شدن بیش از حد موها جلوگیری میکند و به نرمی و لطافت اون نیز کمک میکنه . جلوهی ه نهایی بعد از استفاده از این سرم حالتی نیمه براق و مرطوب میباشد .حجم این سرم 200 میلی لیتر است که بیشتر مواد تشکیل دهنده اون مواد کراتین میباشد که به صافی و خوش حالتی موها بسیار کمک میکنه و دیگر نیازی به اتو کشیدنهای هر روزه ندارید . این سرم مخصوص بعد از حمام میباشد و قبل از استفاده حتما قوطی اون رو به خوبی تکان دهید .

  • مناسب برای:موهای خشک، موهای آسیب دیده
  • ویژگی:ترمیم کننده، براق کننده، نرم کننده
  • بدون ویتامین اضافی
  • بدون هیچ گونه عصاره ای

خرید آنلاین سرم دو فاز گلیس

serom dofaz gliis

ماسک موی Argan Oil

یکی از مشکلاتی که خانومها همیشه با موهاشون دارند شانه زدن راحت موها می باشد مخصوصا بعد از حمام که موها کاملا گره خورده و در هم پیچیده هستند. این ماسک مو قابلیت رطوبت دهندگی و صاف کنندگی فوق العاده ای دارد که باید در حمام و قبل از آبکشی موها استفاد کنید. این ماسک مو تا حدودی دارای روغن آرگان می باشد که رطوبت مورد نیاز موها رو تا حدود زیادی تامین می کند. پیشنهاد ما به خانومهایی که موهای رنگ شده و آسیب دیده دارند اینه که حتما از یک ماسک که مواد مغذی موها رو تامین میکنه حتما استفاده کنند. این ماسک مو کاملا گیاهی میباشد و خاصیت حالت دهندگی بسیار بالایی دارد که بعد از استفاده نیاز به حالت دهنده های مو نخواهید داشت.

  • آبرسان و مرطوب کننده قوی موها
  • دارای ویتامین و مواد معدنی ضروری
  • صاف کننده  حالت دهنده
  • حاوی روغن آرگان
  • نرم کننده موها
  • کاملا گیاهی
  • مغذی کامل موها

قیمت و خرید ماسک موی Argan Oil

mask-mo-Argan-Oil

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نماد های اعتماد آرایشی بانه

با خیالی آسوده از سایت آرایشی بانه خرید کنید
برای مشاهده مجوزهای ما روی نمادهای زیر کلیک کنید