سبد خرید

آرایش صورت روزانه براق و زیبا خانم ها

آرایش براق صورت شما جزو اون دسته از افراد هستید که هر روز رو ارایش می کنید؟ پس حتما با این مطالب جدید آرایش صورت در وبلاگ آرایشی بانه همراه باشید تا آرایشی ساده و براق داشته باشید براق بودن آرایش رو اگر می پرسید چه دلیلی داره در ادامه براتون نوشتیم و برای این کار هم طرفندهای خاصی هست که حتما باید یاد بگیرید. یکی از دغدغه هایی که ممکنه هر کسی در طول آرایش داشته باشه اینه که چجوری باید همه لکه های پوستی رو بپوشونن در حالی که آرایشی طبیعی داشته باشند . اگر شما از اون دسته افراد هستید که به تازگی آرایش رو شروع کرده اید شاید در اوایل این کار برای شما سخت بنظر برسه اما کم کم و با مرور زمان این امر راحت تر میشه و شما فوت فن کار رو یاد میگیرید . ابتدا باید یاد بگیرید که اول از کجا و با چه وسایلی کارتون رو شروع میکنید .

 

نحوه صحیح آرایش صورت براق و زیبا

نحوه آرایش براق اولین مرحله ای که باید انجام بدین اینه که صورتتون رو تمیز نگه دارید این کار لازم و ضروریه که قبل از ارایش باید صورتتون رو تمیز کنید برای این کار میتونید از مایع های شست و شوی صورت و یا فیس براش ها استفاده کنید تا منافذ پوست نیز تمیز شود البته نباد فراموش کنید که تمیز کردن صورت فقط برای قبل از ارایش مات یا براق نیست و شما باید این کار رو قبل از خواب نیز انجام دهید و به هیچ عنوان هنگامی که آرایش روی صورتتان باشد نخوابید البته شما میتوانید از دستمال مرطوب برای این کار نیز استفاده کنید .

حالا در مرحله دوم بهتره که کارتون رو با استفاده از ضد آفتاب شروع کنید کسانی که در طول روز در معرض نور خورشید قرار میگیرند باید حتما پایه آرایشیشون  ضد آفتابه باشه البته برای خانومهایی که میخوان عیب های پوستشون رو بپوشونن بهتره از ضد آفتاب های آرایشی استفاده کنند تا در ضمن حفظ سلامت پوستشون آرایش های براق بی عیب و نقص داشته باشند. سعی کنید در انتخاب ضد آفتابتون توجه کنید که مناسب برای پوستتون باشه تا مواد آرایشی به خوبی جذب پوستتون بشه و از خشک شدن و یا چرب شدن بیش از حد جلوگیری بشه. اگر پوستتون نیاز به مرطوب کننده داره میتونید بعد از شست و شوی صورت روی اون کمی مرطوب کننده بزنید .

 

مرحله بعدی استفاده از پرایمر میباشد در چندین سال اخیر برای افزایش ماندگاری مواد آرایشی روی صورت پرایمر ها به بازار عرضه میشوند کارایی پرایمرها برای پوشاندن جای جوش و عیوب صورت و همچنین برای بستن منافذ باز پوست بسیار کاربردی است. توجه داشته باشید هر قسمت از صورتتون که آرایش میشه به پرایمر نیاز دارد مانند روی گونه و چانه و پیشانی این کار ماندگاری آرایش شما را  خیلی بیشتر میکنه و هم چنین بعد از چندین ساعت جذابیت اون به هیچ عنوان کم نمیشه. پرایمر های جدیدی که در بازار موجود میباشند مخصوص چشم و پلک میباشد که یتوانید قبل از زدن خط چشم و ریمل از اون استفاده کنید.

در این مرحله باید از کرم پودر و یا کرم های گریم استفاده کنید ما در مقاله های قبلیمون بهتون آموزش دادیم که چطور یک کرم پودر مناسب انتخاب کنید برای همین بر اساس نیازتون میتونید از کرم پودری مناسب برای صورتتون استفاده کنید و بعد از اون بر اساس علاقه و همچنین محیطی که در طول روز در اون قرار میگیرید رژ لب سایه و یا دیگر مواد آرایشیتون رو انتخاب کنید .البته امروزه با توجه به افزایش و علاقه کاربران در اینستا گرام فیلم های اموزشی بسیار زیادی در دسترس قرار گرفته اند که میتونن بسیار به شما در این راه کمک کنند .

نکات آرایش براق صورت خانم ها

پیشنهاد آرایشی بانه برای آرایش صورت

سایت آرایشی بانه در پیج اینستا گرامی خود بسیار فعال بوده و در ضمن آموزش ارایش براق دخترانه و فوت و فن اون هر محصول آرایشی که مورد نیاز شما باشد در اون موجوده که میتونید ثبت سفارش کنید و محصول مورد نظرتون رو درب منزل تحویل بگیرید. البته پیج آرایشی بانه مسابقه و همچنین هدیه های زیادی در روزهای خاصی برای شما عزیزان در نظر گرفته که شما به راحتی میتونید از مزایاو هدیه های ما در اینستا گرام بهره ببرید . ما چند مورد از لوازم آرایشی موجود در سایتمون رو در این مقاله به شما معرفی میکنید تا شما با محصولات ما بیشتر آشنا بشید.

اسپری فیکساتور مک

این محصول یکی از محبوبترین محصولاتی است که در میان خانومها میباشد پایه ی اصلی این اسپری آب است که روی صورت بسیار سبک است و هیچ گونه حساسیتی روی پوست ندارد همچنین در ترکیبات این محصول پای سبز و بابونه و مواد معدنی موجود میباشد که همگی از مواد لازم برای پوست است. این محصول مناسب برای خانم هایی است که پوستشان خشک است با این کار رطوبت و طراوت رو به صورتشون باز میگردانند . میتونی از این اسپری قبل از انجام آرایشتون استفاده کنید که ارایشی زیبا رو برای شما به همراه دارد . درست است اسپری فیکس مک پوست شما را مرطوب میکند اما ماندگاری آرایش پوست براق را طولانی و از سایدگی و پاک شدن آن نیز جلوگیزی میکند .

  • قبل از هر گونه آرایشی روی صورت از این اسپری استفاده کنید
  • حتما روی پوست خشک و تمیز استفاده شود
  • حتما در فاصله 12 سانتی متری اسپری را بزنید
  • اسپری را روی تمامی قسمت های پوست بزنید
  • میتوانید به تنهایی نیز از این محصول استفاده کنید

خرید اسپری فیکساتور مک

اسپری فیکساتور مک

پرایمر بی بی اسکین مایبلین

همه میدانیم که پرایمها زیر ساز برای آرایش هستند که ماندگاری اون رو بالا میبرند . پرایمر بیبی اسکین بافتی ژله ای دارد که یکی از بهترین زیر سازهای آرایشی موجود در بازار که استقبال بی نظیری از اون شده این محصول منافذ باز پوست رو به طور کامل میپوشونه و اون رو نرم و لطیف میکنه . پرایمر بی بی اسکین یک آبرسان قوی برای پوست است که باعث درخشش و طراوت اون میشه همچنین این محصول رو میتوان به تنهایی استفاده کنید که بعد از مدتی تمامی آب مورد نیاز برای پوستتون تامین میشود.

  • دارای بافتی ژله ای و سبک
  • منافذ باز پوست را میپوشاند
  • پوست را نرم و لطیف میکند
  • دارای جلوه ای زیبا روی پوست
  • یک آبرسان قوی برای پوست
  • مناسب برای همه نوع پوستها

خرید پرایمر بی بی اسکین مایبلین

پرایمر بی بی اسکین مایبلین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نماد های اعتماد آرایشی بانه

با خیالی آسوده از سایت آرایشی بانه خرید کنید
برای مشاهده مجوزهای ما روی نمادهای زیر کلیک کنید