سبد خرید

انتخاب رژگونه مناسب برای انواع پوست صورت خانم ها

انتخاب رژگونه مناسب : بعنوان نویسنده و همراه مجموعه بانه قبل از اینکه در باره موضوع صحبت کنم با مدیریت مجموعه مشورتی داشتیم بر این اساس که امسال با توجه به شرایط موجود که پیش آمده مخصوصا کرونا سعی کنیم برای شما همراهان خوب آرایشی بانه مطالب جدید تر به همراه مدلهایی که بهترین قیمت ها رو داشته باشند معرفی کنیم. یکی از همین وسایل آرایشی در خرید بانوان که رنگ لعاب خاصی رو به آرایش صورت خانم ها داده رژ گونه ها هستند . رژگونه مناسب رو می شود بر اساس رنگ پوست رنگ لباس و یا حالت چهره انتخاب کرد . همچنین رژگونه در نوع های پودری و مایع در بازار موجود میباشد . یکی از مواردی که کمتر کسی در مورد اون اطلاع داره اینکه که رژ گونه ها در کل دو نوع هستند : یکی یک نوع که رنگ طبیعی پوست رو میپوشونه و یکی هم که به پوست گونه رنگ می دهد.

مدل جدید رژگونه 1399

از مواد تشکیل دهنده رژ گونه ها پودر تالک میباشد که باعث رنگ دهی رژ گونه به پوست می شود. یکی از پر مصرف ترین نوع اون نوع پودری است که در رنگ ها و سایز های مختلف با مارک های مختلف در بازار موجود هستند. رژ گونه های پودری حاوی موار رنگی و مقداری مواد جذب کننده میباشند تا حدودی ماندگاری اون رو بیشتر میکنه . این نوع از انتخاب رژگونه مناسب برای خانم هایی است که در طول روز آرایش ملایم دارند و پوستشان نه زیاد خشک و نه زیاد چرب باشد . برای خرید اینترنتی لوازم آرایشی خیلی راحت و ساده تر شما عزیزان ما هم در آرایشی بانه سعی کرده ایم بهترین ها مدل ها که از کیفیت خوبی برخوردار هستن را به شما معرفی و پیشنهاد کنیم.

رژگونه جدید 99

انتخاب رژگونه مدل مناسب

واما رژ گونه های مایع که به عنوان کرم و یا رنگ به فروش می رسد این مایع ها حاوی ژل و یا مواد سیلیکونی هستند و فقط رنگ های حامل اونها با هم فرق دارند . یک سری از رژگونه مناسب پوست بصورت کرم مانند هستند در ظرف های مخصوص و نوع ژله ای اون در قوطی های تیوب مانند به فروش میرسند این نوع از رژ گونه ها دارای دوام بسیار بالایی هستند ولی رنگ اونها روی صورت طبیعی نیست و نمیتوان اون رو به خوبی محو کرد . و اما در چندین دهه اخیر هایلایترهایی به بازار معرفی شدند که تقریبا همان کارایی رژ گونه را دارد در حالی برق خاصی روی پوست ایجاد میکنه .

مدل رژ گونه جدید

فرم صورت در افراد مختلف متفاوت میباشد که به این ترتیب هر صورتی یک نوع آرایش خاص را دارد بنابر این رژ گونه نیز باید با ترفند مخصوص خود استفاده شود . فقط کافیه این ترفند ها رو تو خونتون یاد بگیرید تا برای ارایش معمولی خودتون تو خونه به راحتی بتونید از اونها استفاده کنید . یک رژ گونه حرفه ای و درست فقط سرخ کردن و نگ دادن به گونه ها نیست .

رژگونه مناسب انواع پوست صورت خانم ها

و باید مهارت اون آموزش داده بشه تا زیبایی و جذابیت هرچه تمامتر را به صورت ببخشد هرچند شاید  انتخاب و استفاده از رژ گونه در نگاه اول بسیار ضروری به نظر نیاید اما استفاده از ان گرمی خاصی رو به چهره شما خواهد بخشید. انتخاب رژگونه بر اساس فرم صورت شاید کمی سخت به نظر بیاید اما با دیدن ساده یکبار پیج های اینستاگرام فریلنسر ها به سادگی می توانید ببینید این افرا هم بر اساس فرم هایی که در صورتشان نهفته است لوازم آرایشی هم استفاده می کنند چه برسد به رژگونه.

مدل رژگونه زنانه

 

رژگونه جدید 2020

انتخاب صحیح رژگونه مناسب با نوع صورت

در این مقاله آرایشی بانه می خواهیم رژگونه های مناسب رو مورد برسی قرار دهیم . ابتدا باید بدونید صورت شما جه خصوصیاتی دارند . مثلا برای صورت های مربعی پیبشانی این نوع افراد پهن است در حالی که فاصله بین دو گونه اونها با دوطرف چانه اونها با هم تقریبا برابر است . نوع ارایش برای این گونه افراد یکی از سخت ترین نوع های ارایش می باشد این افراد باید رژگونه شون رو به سبک آرایش کلاسیک بزنند. و باید اون رو به قسمت مرکزی دو طرف صورتشون بزنند که در اصطلاح به اون سیب گونه می گویند. و برای مشخص کردن محل دقیق اون باید بگم که کافیه یک بند انگشت از بینی فاصله داشته باشه و همین فاصله رو برای لب ها هم حتما حفظ کنید .

آرایش ملایم صورت زنانه

ابتدا سعی کنید از قسمت زیر گونه شروع کنید و از رنگی تیره برای این کار استفاده کنید این کار باعث میشه گونه هاتون برجسته تر نشون داده بشه .برای همین زیر گونه ها و قسمت کناری و نزدیگ به گوش را نیز تیره تر کنید از این رنگ میتوانید برای کناره های بینی و فرم دادن به اون استفاده کنید . در مرحله بعدی یک رنگ که متناسب با لباس و یا آرایشتون باشه انتخاب کنید و روی گونه هاتون بزنید و بعد مرز بین بین رنگ تیره و روشن رو از بین ببرید تا آرایشتون طبیعی تر و جذابتر بشه . در چندین سال اخیر که آرایش براق و شاین بیشتر مورد توجه قرار گرفته میتونید از رنگ های براق برای روی گونه تون استفاده کنید که جذابیت او مخصوص مهمانی و ها عروسی ها میباشد .

 

مدل رژ گونه ارزان

نکات مهم انتخاب و استفاده از رژ گونه مناسب

آرایش کردن فوت و فن های بسیار راحتی دارند که هر کسی با یاد گرفتن انها می تواند بهترین مدل آرایش را در منزل انجام دهد. ابتدا باید فرم و نوع صورت خودتون رو بشناسید تا بدونید که باید از چه ترفندی و یا نوع رژگونه باید استفاده کنید . توجه داشته باشید که بعد از استفاده از کرم پودر و زیر ساز آرایشیتون باید رژگونه مناسب بزنید برای جذابیت بیشتر میتونید دور نگ از رژ گونه رو با هم ترکیب کنید رژ را بهتر است یک انگشت مانده به بینی شروع و اون رو تا نزدیگ گوشها ادامه بدین بهتر است از رنگ های تیره و روشن برای این کار استفاده کنید . بعد از این کار قسمت بالای گونه را هر رنگی که دوست داشتید بزنید و بعد مرز بین رنگ ها رو محو کنید تا کاملا یکدست شود .

مدل جدید رژ گونه 2020

پالت رژگونه ارت اسکین

شرکت آرت اسکین یکی از برندهایی است که لوازم بسیار با کیفیت را در طی سالیان اخیر تولید و عرضه نموده. رژ گونه های این برند نیز بسیار با کیفیت و جزو بهترین ها میباشند . این برند به دلیل تنوع بالایی که دارد طرفداران زیادی رو به خودش جلب کرده است . این پالت رژگونه مناسب شامل 12 رنگ میباشد که همه رنگ های اون کاربردی و تنوع بالایی دارند و کاملا مناسب برای آرایش شاین و مات می باشد . از دیگر ویژگی های خوب این پالت ماندگاری بسیار زیاد آن است بافت اون از نوع پودری و تا حد کمی گونه را برجسته نشان می دهد پوشش این محصول روی صورت کاملا یکدست و طبیعی است.

  • 12 عدد رنگ در یک پک کامل
  • رنگهایی بسیار جذاب و کاربردی
  • رنگ هایی مات و برجسته کننده ی گونه
  • دارای ماندگاری بالا و کیفیت بی نظیر
  • دارای بیگمنت بسیار زیاد

خرید پالت رژگونه ارت اسکین

پالت رژگونه ارت اسکین

پالت رژگونه RICH

این پالت مخصوص کسانی است که می خواهند از چند رنگ رژ گونه در آرایش استفاده کنید. از این پالت می توانید برای تیره کردن نواحی از صورت که لازم است بپردازید . در چندین دهه اخیر بیشتر خانومها آرایش حرفه ای را بیشتر می پسندند و برای این کار حتما باید قسمت های مختلف صورت را تیره و روشن کنند همچنین میتوان از این محصول برای تیره کردن زیرگونه استفاده کرد که تا حد زیادی این کار باعث برجسته کردن گونه میشود . پوشش این رژگونه مناسب بسیار بالا می باشد و میتوانید از رنگ های اون برای آرایش های غلیظ و یا کم استفاده کنید. همچنین می توانید رنگ های اون رو با هم ترکیب نید تا رنگ مورد نظرتون رو بدست بیارید .

خرید پالت رژگونه RICH

  • پوششی بی نظیبر و مخملی روی صورت
  • بافتی بسیار طبیعی
  •  دوام و ماندگاری بالا
  • کیفیت عالی
  • هر پک شامل دو رنگ میباشد
  • براش مخصوص خود را دارد

پالت رژگونه ریچ RICH

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نماد های اعتماد آرایشی بانه

با خیالی آسوده از سایت آرایشی بانه خرید کنید
برای مشاهده مجوزهای ما روی نمادهای زیر کلیک کنید