سبد خرید

محو کردن همیشگی لک های صورت با راهکار و محصولات اختصاصی

از مهمترین سوالاتی که همین الان در ذهن شما که خواننده این مطلب خواهید بود که برای از بین بردن لک صورت راه میان بر برای هرچه سریعتر حل کردن لکه صورت را به شما معرفی کنیم. همه ما انسان ها برای رفع و از بین بردن مشکلات پوستی که چندبن دوره یا چند سال دامن گیرمان بوده و برای آن اهمیتی قائل نبودیم بعد از اینکه هر چیزی را امتحان کرده و نتیجه ای نگرفته شد به دنبال یه معجزه هستیم. دوست خوب و همراه وبلاگ آرایشی بانه برای از بین بردن لکه هایی که روی صورت بوجود میاد باید برنامه داشته باشید و محصول اختصاصی که در ادامه هردو رو به شما معرفی میکنیم پس حتما همراه ما باشید.  آبرسان و مرطوب کننده پوست یکی از زیبایی های است که برای هر کسی مهمه و بهش اهمیت میده. پوست صورت بیشتر از هر قسمت دیگه ای تحت تاثیر شرایط محیطی و نور آفتاب قرار میگیره و در نهایت باعث بوجود اومدن لک های صورت میشود . لک ها ممکن است در اثر نور افتاب یا بیماری های خاص بوجود بیاد که هر کدام روش خاصی برای از بین بردن دارند که ممکنه مجبور بشید با مراجعه به محصولات تخصصی مراقبت از پوست و متخصصین پوست اون و حل کنید. اگر چه بوجود اومدن لک ها فقط روی زیبایی تاثیر گذاره ولی تاثیرات روانی اون رو نباید نادیده بگیریم چون بسیاری از خانومها واقعا به زیباییشون اهمیت میدن و جزو اولویت هاشون به شمار میاد.

از بین بردن لک های صورت در منطل

چرا لک های صورت ایجاد می شوند ؟

تحقیقات نشون میده که حاملگی ،سابقه فامیلی ، نور آفتاب ، داروهای ضد بارداری ،کم کاری و یا پر کاری تیروئیدو…. همه و همه میتونن باعث بوجود اومدن لک های صطحی و یا عمیق شوند . لک های صورت دو نوع هستند سطحی و عمقی . نوع سطحی رنگدنه های تیره ای روی پوست بوجود میاد و درمان اون بسیار آسونتره نسبت به نوع عمقی اون . برای درمان لک ها میزان عمیق بودن و یا کم و زیاد بودن اونها مهمه واین سوال پیش میاد که آیا لک ها رو میتونیم برای همیشه درمان کنیم ؟ برای گام اول باید بهتون بگیم اگر تحت نظر یک متخصص خوب باشید و به توسیه های او گوش کنید و حتما حتما از ضد آفتاب بطور مداوم استفاده کنید تا حد زیادی میتونید بهبودی پیدا کنید.

اولین قدم برای این مشکل پوستی

اولین کاری که باید انجام بشه برسی سوابق فامیلی ، داروهای مصرفی و یا بیماری ها رو برسی میکنند تا عامل بوجود اورده رو مشخص کنند تا به راحتی بتونند کنترلش کنند وپس از یافتن است که درمان شروع میشه . به طور معمول همراه همه دارو حتما حتما ضد آفتاب تجویز میشود ولی این به این معنی نیست که فقط باید برای بیرون از خونه از ضد آفتاب استفاده کنید بلکه حتی در خانه هم حتما باید ضد آفتاب بزنید . یکی دیگر از کاراهایی که لازمه برای حتما انجام بدین پاکسازی پوست با استفاده از ماسک های مخصوص و یا مراجعه به مراکز زیبایی برای پاکسازی میباشد . چون بسیاری از آلودگی به لاهای زیرین پوست نفوذ میکنند و با شست و شوهای روزانه از بین نمیروند و باید هر چند وقت یک بار حتما لایه برداری شود .

از بین بردن لک ها با داروهای گیاهی

راه حل های خانگی و محصولات اختصاصی

ماسک های خانگی زیادی هستند که هر کدام تاثیرات به خصوصی روی پوست میزارن مواد طبیعی و خوراکی موجود در طبیعت به دلیل اورگانیک بودنشون خیلی بیشتر از داروهای شیمیایی میتوانند تاثیر گذار باشند . مواد خوراکی که ویتامین c دارند را هرگز فراموش نکنید یکی از مواد مهم است که هر پوستی به اون نیاز داره و در صورت تامین نشدن اون در پوست باعث بوجود اومدن لک های پوستی میشود. این کرم با عصاره های گیاهی که دارد کار لایه برداری پوست را به خوبی انجام داده و یک روشن کننده قوی نقاط حساس و تیره بدن مانند زیر بغل و بازو ها میباشد . این کرم سفید کننده رو میتونید برای تمامیه قسمت های بدن حتی لباها استفاده کنید کسانی که لبهایی با رنگ تیره دارند میتونن مقداری از این کرم رو روی لبهاشون بزنند با استفاده درست و مداوم از اون بعد از مدتی تاثیرات اون رو خواهید دید . خانومهایی که در قسمت های مختلف بدن دچار لک و افتاب سوختگی شده اند میتوانند از این کرم سفید کننده اسفاده کنند و نتیجه مطلوب رو بدست بیارند .

  • حاوی عصاره های طبیعی
  • سفید کننده بازو و زیر بغل
  • تغییر رنگ تدریجی قسمت های تیره بدن
  • قابل استفاده برای دست و صورت
  • آبرسان و مرطوب کننده بدن

خرید کرم تخصصی روشن کننده پوست

قیمت و خرید کرم سفید کننده بازو و زیر بغل

کرم شب و روز روشن کننده و ضد لک بیو آکوا

به مروز زمان و با زیاد شدن سن همه ما دچار پیری چوست و بوجود اومدن چین و چروک و لک های پوستی میشیم برای همین هم حتما باید از بیشتر شدن و یا بوجود اومدن اونها جلوگیری کنیم یکی از پیشنهاد های ما به شما کرم های شب و روز هستند که باعث از بین رفتن لک های پوستی میشود و یک ابرسان قوی برای وست به شمار می آید همچنین این ضد لک حاوی 15 درصد SPF میباشد که کاملا مناسب برای خانومهایی است که بیرون از منزل مشغول ار هستند .

  1. زردی ،خشکی و تیرگی پوست را برطرف میکند
  2. لکه ها را روشن و پوست را سفید میکند
  3. به ارمغان اوردن پوستی صاف بدون نیاز به BB کرم
  4. رطوبت زیر پوستی را فراهم میکند
  5. چین و چروک های ناشی از خشکی پوست را از بین میبرد و یا از بوجود آمدن آن جلوگیری میکند

خرید کرم شب و روز ضد لک بیو آکوا

خرید کرم ضد لک صورت بیو اکوا

کرم آبرسان آلوورا پوست دست و صورت

اگر در همین دوران جوانی به فکر پوستمان نباشیم پس در اوان میانسالی باید با چروک صورت هم مواجه باشید به همین سبب با مواد ارگانیک براحتی می توانیم با پیری صورت مقابله کنیم. موادی مانند ویتامین سی ، ویتامین ب 5 و ویتامین آ و البته ویتامین ای که برای صورت در هر سن و سال که باشید ضروریست و به سادگی از چروک صورت پیشگیری میکند. محصولی که با این خصیصه ها به شما معرفی میکنیم دارای ویژگی های ممتاز دیگه ای هم هست از جمله قابلیت از بین بردن اگزما و به سبب موم عسل و آلوئه ورا تسکین دهنده هم هست. تعداد بسیار زیادی از افراد را می توانید در کانال اثربخشی ها مشاهده بفرمایید و برای سفارش وارد سایت روژیا شده و سفارش خود را ثبت نمایید.

  • مناسب برای استفاده های روزمره
  • مناسب و ایده آل برای رفع لک صورت در پک ضد لک
  • مناسب برای کاهش خطوط و چروک پوستی
  • آبرسان قوی و نرم کننده
  • دارای خاصیت ترمیم کنندگی پوست
  • حاوی موم زنبور عسل
  • حاوی کلاژن ، پارافین ، آب دیونیزه و انواع ویتامین ها
  • دارای شماره پروانه ساخت 5/49254
  • دارای شماره پروانه ساخت بهداشتی 21/22163

خرید کرم آبرسان قوی پوست

خرید و قیمت کرم آبرسان آلوورا قوی پوست
خیلی دوس داریم به شما هم کمک کنیم ✌️ 📲 09025313024 🆔 @aziznezhad عزیزنژاد هستم نماینده فروش محصولات شرکت رادین کد 4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نماد های اعتماد آرایشی بانه

با خیالی آسوده از سایت آرایشی بانه خرید کنید
برای مشاهده مجوزهای ما روی نمادهای زیر کلیک کنید