سبد خرید

کرم پودر مک تیوپی

  • کرم پودر مک تیوپی
  • گریمی و عالی
  • کیفیت تضمینی
  • حجم ۶۵ گرم و سایز بزرگ
  • شماره ۱ و ۲

85,000تومان

توضیحات

معرفی کرم پودر مک تیوپی :

شما از یک کرم پودر با کیفیت و عالی چه انتظاراتی دارید؟ همه خانم ها برای یک آرایش حرفه ای و بی نقص نیاز به کرم پودری دارند که پوشانندگی عالی داشته باشد و لک و جای جوش ها را کاملا پوشش دهد. در عین حال بافت سبکی داشته باشد و اجازه بدهد سلول های پوستی تنفس داشته باشند. کرم پودر مک تیوپی یکی از بهترین کرم پودر های موجود در بازار است که در عین پوشانندگی بالا نمایی کاملا طبیعی به پوست صورت می دهد و با رنگ طبیعی شادابی صورت را حفظ می کند. این کرم پودر جذاب فاقد هرگونه چربی می باشد و با کنترل چربی پوست علاوه بر زیبایی ظاهری به سلامت پوست کمک می کند.همچنین این کرم پودر آبرسان و رطوبت رسان است و در مدت زمانی که بر روی پوست صورت است رطوبت مورد نیاز پوست را تامین می کند. کرم پودر مک از برند مطرح و پرفروش مک می باشد که محصولاتی با کیفیت بالا تولید می کند و برای همه شناخته شده است.
کرم پودر مک تیوپی از SPF15 برخوردار است که از پوست صورت تا حدی در برابر اشعه های مضر و رادیکال های آزاد و الودگی های هوا محافظت می کند. رنگدانه های به کار رفته در ترکیب این کرم پودر بسیار طبیعی هستند و با بافت سبکی که دارند پوست صورت را لطیف و شاداب و با طروات نمایش می دهند.
کرم‌پودر مک ضد آب است و با ماندگاری بالایی که دارد با همان کیفیت اولیه ساعت ها بر روی پوست شما می ماند و با فعالیت زیاد و تعریق ماسیده نمی شود.

کرم پودر مک تیوپی
این کرم پودر مناسب انواع پوست ها و مخصوصا پوست های چرب می باشد و شما می توانید با هر نوع پوستی و هر نوع شرایط محیطی با این کرم پودر پوست صاف و درخشان و بی نقص خود را نمایان سازید و مطمینا هر نوع میکاپی را بر روی پوست زیبای خود تجربه کنید و لذت ببرید. کرم پودر مک تیوپی را می توانید همین الان با پوشانندگی فوق العاده در سایز بزرگ و حجم 65 ml و دو رنگ شماره 1 و 2 و کیفیت بالا از سایت آرایشی بانه ثبت سفارش کنید.

فروشگاه لوازم آرایشی بانه بیش از 10 سال سابقه در حوزه محصولات آرایشی بهداشتی دارد. و در این مدت با محصولات ارجینال خود رضایت بیش از 5 هزار مشتری را جلب کرده است. شما می توانید محصولات آرایشی دیگر از جمله تونر بلوبری بیواکوا و کرم اکوا ژل مدل هیالو B5 لاروش پوزای و لوسیون ویتامین سی بیواکوا و ضد آفتاب لاروش پوزای و لوسیون بدن مکس لیدی و کرم رفع ترک پا وردابیوتی مدل هیل بالمرا با کیفیت عالی و قیمت منصفانه خریداری کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کرم پودر مک تیوپی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نماد های اعتماد آرایشی بانه

با خیالی آسوده از سایت آرایشی بانه خرید کنید
برای مشاهده مجوزهای ما روی نمادهای زیر کلیک کنید