سبد خرید

تونر بلوبری بیواکوا Bioaqua

  • کمک به رفع مشکلات پوست
  • آبرسان و تغذیه کننده
  • حاوی عصاره بلوبری
  • تاثیر گذاری طولانی مدت
  • روشن کننده
  • ایجاد خاصیت کشسانی
  • حاوی آب، گلسرین، عصاره بلوبری، روغن جوجوبا، سدیم هیالرونات و…
  • بسیار مغذی
  • نرم کننده
  • تنظیم کننده چربی
  • تنظیم کننده PH پوست
  • پاکسازی منافذ
  • 120 میل

85,000تومان

توضیحات

معرفی تونر بلوبری بیواکوا Bioaqua :

متخصصین زیبایی و پوست برای داشتن پوستی شفاف و درخشان داشتن روتین پوستی را پیشنهاد می دهند. یکی از مراحل روتین پوستی استفاده از تونر بر پایه آب است تا بعد از شستشو صورت با آب تمام آلودگی ها را از منافذ پوست پاک کند و با تغذیه و آبرسانی و تقویت سلول های پوستی، پوستی درخشان و شاداب را به شما بدهد. تونر بلوبری از برند مطرح در زمینه زیبایی بیوآکوا است که از عصاره بلوبری در ترکیبات این تونر استفاده می کند تا از خواص آنتی اکسیدانی بی نظیر این میوه بر روی پوست بهره گیرد. این تونر شگفت انگیز از روغن جوجوبا و سدیم هیالرونات و گلیسیرین و آب و .. در فرمولاسیون خود استفاده می کند تا مشکلات پوستی نظیر لک و جای جوش را برطرف کند. با استفاده از تونر بلوبری بیواکوا پوست صورت تغذیه و آبرسانی می شود و سلول های پوستی به راحتی نفس می کشند. همین پاکسازی عمیق و تنفس سلول های پوستی، پوست را سالم و صاف و به دور از هرگونه جوش و آکنه نگه می دارد. با آبرسانی و رساندن رطوبت مورد نیاز پوست حالت کشسانی و نرم و لطیف پیدا می کند و در نتیجه چین و چروک و روند پیری پوست به تعویق می افتد.

تونر تغذیه رسان بلوبری انواع ویتامین های A و B و C و E و روی و پتاسیم و آهن را دارا می باشد و با تغذیه کامل پوست شما را بی نیاز از هر محصول دیگری می کند. با تنظیم ph پوست و کنترل چربی دیگر خبری از خشکی یا چربی پوست و جوش های سرسیاه و سرسفید نیست. همچنین با استفاده مکرر از تونر بلوبری بیواکوا بی نظیر پوست صورت روشن تر می شود و با حذف لکه های قهوه ای و جای جوش و زخم پوستی یکدست و یکرنگ و درخشان خواهید داشت. تونر بیواکوا توانایی شگفت انگیزی در حفظ سلامت سلول های پوستی دارد. در عین پاکسازی عمیق سلول ها، در برابر آسیب های ناشی از عوامل محیطی سلول ها را ترمیم و بازسازی می کند.

تونر بلوبری بیواکوا Bioaqua

طریقه مصرف تونر بلوبری بیواکوا به این صورت است که بعد از شستن صورت با آب ولرم و خشک کردن آن مقداری از تونر بیواکوا را روی پد آرایشی قرار داده و بر روی پوست صورت خود بزنید. دقت داشته باشید از تماس با چشم خودداری کنید.

تونر بلوبری یک تونر آبرسان فوق العاده، تنظیم کننده ph پوست و کنترل چربی پوست، کاهش چین و چروک پوست، از بین بردن جوش و جای جوش، پاک کننده منافذ عمیق پوستی، نرم کنندگی قوی، روشن کنندگی فوق العاده و ترمیم و بازسازی سلول های آسیب دیده می باشد. در کل هر آنچه از یک محصول مراقبتی پوست انتظار دارید را از تونر بلوبری بخواهید. تونر معرفی شده برای انواع پوست ها کاربرد دارد و از خرید آن پشیمان نخواهید شد و بعد از خرید آن را به دوستان و عزیزانتان پیشنهاد می دهید. تونر بلوبری بیواکوا در حجم 120ml در سایت آرایشی بانه برای سفارش موجود است.

فروشگاه لوازم آرایشی بانه بیش از 10 سال سابقه در حوزه محصولات آرایشی بهداشتی دارد. و در این مدت با محصولات ارجینال خود رضایت بیش از 5 هزار مشتری را جلب کرده است. شما می توانید محصولات آرایشی دیگر از جمله کرم ضدآفتاب بدون رنگ اون Avene و کرم اکوا ژل مدل هیالو B5 لاروش پوزای و لوسیون ویتامین سی بیواکوا و ضد آفتاب لاروش پوزای و لوسیون بدن مکس لیدی و کرم رفع ترک پا وردابیوتی مدل هیل بالمرا با کیفیت عالی و قیمت منصفانه خریداری کنید.

 

 

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تونر بلوبری بیواکوا Bioaqua”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نماد های اعتماد آرایشی بانه

با خیالی آسوده از سایت آرایشی بانه خرید کنید
برای مشاهده مجوزهای ما روی نمادهای زیر کلیک کنید