سبد خرید

کرم ترمیم کننده پوست سیکاپلاست لاروش پوزای

  •  آبرسان و رفع خشکی
  •  حاوی پرو ویتامین B5
  •  ترميم جای زخم و بخيه
  •  درمان التهابات و قرمزی
  •  دارای ترکیبات ضد باکتری
  •  حجم 100 میلی لیتر

330,000تومان

توضیحات

معرفی کرم ترمیم کننده پوست سیکاپلاست لاروش پوزای LA ROCHE POSAY :

اگر پوست حساسی دارید و بعد از لیزر و موزدایی بدن و لایه برداری صورت دچار قرمزی و خشکی پوست می شوید نیاز به یک کرم ترمیم کننده فوق العاده دارید که تسکین دهنده التهابات و قرمزی پوست باشد و پوست را ترمیم نماید. کرم ترمیم کننده پوست سیکاپلاست لاروش پوزای یک کرم ترمیم کننده قوی می باشد که با خواص درمانی خود انواع زخم ها و جای بخیه بعد از عمل های جراحی را ترمیم می کند. ترکیبات این کرم کاملا طبیعی و از آب چشمه معدنی برگرفته شده است که سرشار از سلنیوم و مواد معدنی و عناصر کمیاب است و خواص بی نظیری برای پوست دارد. در فرمولاسیون این کرم ترمیم کننده قوی از مواد مغذی و پرو ویتامین B5 استفاده شده است که ترمیم کننده و آبرسان پوست های خشک و حساس است. همچنین از خشک شدن پوست در برابر هوای سرد نیز محافظت می کند.

کرم پوست سیکاپلاست از برند معتبر لاروش پوزای است که به صورت تخصصی بر روی پوست های حساس کار می کند.این کرم دارای ترکیبات ضد باکتری می باشد. کرم لاروش پوزای برای پوست های خشک و قرمز و ترک خورده همانند آب روی آتش عمل می کند و یک تسکین دهنده فوری می باشد. و با آبرسانی پوست های خشک را مرطوب می نماید و التهابات و قرمزی را برطرف می کند. در نهایت حس آرامبخشی بر روی پوست خود احساس می کنید و از پوست نرم و صاف خود لذت می برید.

کرم ترمیم کننده پوست سیکاپلاست لاروش پوزای

کرم پوست سیکاپلاست لاروش پوزای ضد حساسیت و فاقد هرگونه پارابن و عطر و مناسب انواع پوست ها می باشد. بافت سبک و غیر کومدوژنیک این کرم سبب چرب شدن پوست نمی شود و مناسب همه افراد بزرگسال و نوجوان و کودک و حتی نوزادان بالای یک هفته می باشد. در نوزادان این کرم به پیشگیری و درمان حساسیت های نوزادان به پوشک کمک می کند. از نظر آلرژی متخصصان پوست و کودک این کرم را تست کرده اند و ضد آلرژی بودن این کرم را تایید کرده اند. پس با خیال راحت می توانید برای انواع پوست بدن و صورت و لب و دست و حتی پوست حساس نوزادان استفاده کنید.

اگر کرمی ایده آل برای استفاده بعد از لیزر و لایه برداری پوست صورت و هرنوع بریدگی و سوختگی پوست بدن و جای گزش حشرات می خواهید بهترین گزینه کرم ترمیم کننده پوست سیکاپلاست لاروش پوزای است. حتما این کرم را امتحان کنید. برای سفارش کرم سیکاپلاست در حجم 100 میلی لیتر می توانید در سایت آرایشی بانه خرید خود را انجام دهید.

فروشگاه لوازم آرایشی بانه بیش از 10 سال سابقه در حوزه محصولات آرایشی بهداشتی دارد. و در این مدت با محصولات ارجینال خود رضایت بیش از 5 هزار مشتری را جلب کرده است. شما می توانید محصولات آرایشی دیگر از جمله کرم ضدآفتاب بدون رنگ اون Avene و  مداد ابرو کالیستا سایز بزرگ و بادی اسپلش زنانه مدل آدامس خرسی آنیلا ANILA و ضد آفتاب لاروش پوزای و ریمل استخری گاش و مداد چشم ضدآب ویدای را با کیفیت عالی و قیمت منصفانه خریداری کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کرم ترمیم کننده پوست سیکاپلاست لاروش پوزای”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نماد های اعتماد آرایشی بانه

با خیالی آسوده از سایت آرایشی بانه خرید کنید
برای مشاهده مجوزهای ما روی نمادهای زیر کلیک کنید