سبد خرید

ضد آفتاب لاروش پوزای LA ROCHE POSAY

  • پمپی
  • اس پی اف 50
  • کاملا بدون رنگ
  • بدون بو و ضد حساسیت
  • مات روی پوست و قابل جذب
  • ضد آب و ضد عرق
  • نمونه اورجینال بارکد دار
  • کیفیت عالی

155,000تومان

توضیحات

معرفی ضد آفتاب لاروش پوزای LA ROCHE POSAY  :

برند معتبر فرانسوی لاروش پوزای به صورت تخصصی در زمینه ساخت محصولات آرایشی و بهداشتی مناسب پوست های حساس کار می کند. متخصصین پوست از با کیفیت ترین مواد اولیه برای ساخت محصولات استفاده می کنند تا علاوه بر ضد حساسیت بودن خاصیت آنتی اکسیدانی و التیام بخشی برای پوست به همراه داشته باشد. یکی از محبوب ترین کرم های مراقبتی از پوست کرم ضد آفتاب است. استفاده از ضد آفتاب برای محافظت از پوست در برابر اشعه مضر آفتاب امری کاملا ضروری است. مخصوصا درتابستان و ساعت های گرم روز در صورت استفاده نکردن از ضد آفتاب عوارض جبران ناپذیری از جمله پیری زودرس و سوختگی و لک های پوستی و سرطان پوست را در پی دارد. ضد آفتاب لاروش پوزای دارای سطح حفاظتی SPF50 است. در واقع SPF معیاری است که نشان می دهد ضد آفتاب تا چه حد از پوست در برابر اشعه مضر آفتاب محافظت می کند و SPF50 سطح بالایی از حفاظت پوست را شامل می شود. ضد آفتاب حرفه ای لاروش پوزای بدون ایجاد احساس حس سنگینی از پوست شما محافظت می کند. این ضد آفتاب به سرعت جذب پوست می شود و با ظاهر ماتی که به پوست می دهد مهار کننده براقی پوست می باشد.

این ضد آفتاب مناسب پوست های چرب و مختلط و مستعد جوش و همچنین پوست های حساس می باشد. در ترکیبات این ضدآفتاب از هیچگونه عطری استفاده نشده است. چون عطر به کار رفته در برخی ضد آفتاب ها ایجاد حساسیت می کند و هنگام قرار گرفتن در معرض آفتاب پوست را تحریک می کنند. به همین خاطر برای افرادی با پوست های حساس این ضد آفتاب پیشنهاد می شود.

ضد آفتاب لاروش پوزای

ضد آفتاب لاروش پوزای کاملا بدون رنگ است. هنگام استفاده از این ضد آفتاب مشاهده می کنید که هیچگونه رد سفیدی بر جا نمی گذارد. همچنین کاملا ضد آب و ضد تعریق است. در ترکیبات کرم ضد آفتاب لاروش پوزای از عصاره گیاه  Baicalyn به منظور یک فیلتر گیاهی برای حفاظت در برابر اشعه مضر استفاده شده است. علاوه بر حفاظت در برابر آفتاب، فرمولاسیون این کرم بی نظیر شامل ویتامین E و آنتی اکسیدان ها می باشد. با وجود آنتی اکسیدان ها علاوه بر محافظت از پوست در برابر اشعه های مضر، پوستی سالم تر و شفاف تر و جوان تر خواهید داشت.

اگر شما هم به سلامت پوست خود اهمیت می دهید و خواهان ضد آفتابی با کیفیت عالی هستید می توانید ضد آفتاب پمپی لاروش پوزای را از سایت آرایشی بانه ثبت سفارش کنید.

فروشگاه لوازم آرایشی بانه بیش از 10 سال سابقه در حوزه محصولات آرایشی بهداشتی دارد. و در این مدت با محصولات ارجینال خود رضایت بیش از 5 هزار مشتری را جلب کرده است. شما می توانید محصولات آرایشی دیگر از جمله ریمل ژله ای کالیستا BB و  مداد ابرو کالیستا سایز بزرگ و کرم شیر گاو ایمیجز اصلی و ست مانیکور کیف چرمی و ریمل استخری گاش و مداد چشم ضدآب ویدای را با کیفیت عالی و قیمت منصفانه خریداری کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ضد آفتاب لاروش پوزای LA ROCHE POSAY”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نماد های اعتماد آرایشی بانه

با خیالی آسوده از سایت آرایشی بانه خرید کنید
برای مشاهده مجوزهای ما روی نمادهای زیر کلیک کنید