سبد خرید

ریمل استخری گاش

  • با کارایی بی نظیر و عالی
  • حجم دهنده و‌خرده مژه دار
  • بلند کننده مژه
  • بدون ریزش
  • تقویت کننده مژه عالی
  • ضد اب و کاملا مشکی
  • مژه ها رو مشکی و چند برابر میکنه
  • جزو بهترین ریملهای بازار
  • کیفیت ریمل ضمانتی و‌ عالی

85,000تومان

توضیحات

معرفی ریمل استخری گاش :

مژه هایی پرپشت و حالت دار و مشکی حتی چشمان خسته را شاداب و گیرا و جذاب می کند. از آن جا که چشم ها نقش اساسی در ارتباط با افراد دارند و معمولا هنگام حرف زدن به چشم های طرف مقابل نگاه می کنیم زیبایی چشم و مژگان جذابیت هر خانمی را افزایش می دهد. راه های زیادی برای زیباتر کردن مژه ها وجود دارد که برخی از آن ها نظیر کاشت و اکستنشن مژه عوارضی مانند ریزش مژه ها را در پی دارند. اما راحت ترین و بهترین روش استفاده از یک ریمل با کیفیت و کارایی بی نظیر است. ریمل استخری گاش بدون شک یکی از برترین ریمل های موجود در بازار است. که کیفیت آن رضایت مشتری های زیادی را در پی داشته است. ریمل گاش یک ریمل حجم دهنده و بلند کننده مژه است. فرچه ژله ای مخصوص مژه ها را کاملا یکدست پوشش می دهد و مژه ها را با خرده مژه هایی که دارد حجم می دهد و چند برابر پرپشت می کند. رنگدانه های مشکی موجود در مایع این ریمل جذاب مژه ها را کاملا مشکی می کند. همچنین مژه ها را حالت دهی می کند و بلند نمایش می دهد. البته ریمل استخری گاش در سه نوع فرچه مخصوص طراحی شده است که بنا به سلیقه خود و نوع کاربرد می توانید انتخاب کنید. برای راهنمایی بیشتر شما باید گفت هرچقدر فرچه ریمل ضخیم تر باشد حجم دهندگی بالاتری خواهد داشت و مناسب افرادی است که مژه های نازک و کم پشتی دارند. فرچه مخروطی نیز به دلیل اینکه قسمت پایین مویچه های بلندتر قرار دارند و در قسمت بالا مویچه های نازکتر قرار دارند مناسب خانم هایی است که به مدل چشم گربه ای علاقه دارند. شما پس از استفاده از ریمل استخری گاش شاهد خواهید بود که مژه هایی مشکی و جذاب و دلربا در اطراف چشمانتان خودنمایی می کنند.

ریمل استخری گاش

ریمل استخری گاش یک ریمل تقویت کننده مژه می باشد که علاوه بر اینکه مانع ریزش مژه می شود مژه ها را تقویت می کند. این ریمل همان طور که از اسمش مشخص است کاملا ضد آب است و ماندگاری طولانی دارد. همچنین این ریمل بافت سبکی دارد و پس از استفاده احساس سنگینی بر روی مژه ها شما را خسته نخواهد کرد. و می توانید برای مهمانی های طولانی از آن استفاده کنید.

ریمل گاش از مواد با کیفیت و مرغوب ساخته شده است و تضمین ضد حساسیت را دارد. پس با خیال راحت از این ریمل فوق العاده استفاده کنید و با چشمانی گیرا همگان را مجذوب خود کنید. برای خرید ریمل استخری گاش هم اکنون می توانید سفارش خود را در سایت آرایشی بانه ثبت نمایید.

فروشگاه لوازم آرایشی بانه بیش از 10 سال سابقه در حوزه محصولات آرایشی بهداشتی دارد. و در این مدت با محصولات ارجینال خود رضایت بیش از 5 هزار مشتری را جلب کرده است. شما می توانید محصولات آرایشی دیگر از جمله ریمل ژله ای کالیستا BB و  مداد ابرو کالیستا سایز بزرگ و کرم شیر گاو ایمیجز اصلی و صابون ابرو MAC و چسب لیفت بینی و ریمل بارین سی سی را با کیفیت عالی و قیمت منصفانه خریداری کنید.

 

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ریمل استخری گاش”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نماد های اعتماد آرایشی بانه

با خیالی آسوده از سایت آرایشی بانه خرید کنید
برای مشاهده مجوزهای ما روی نمادهای زیر کلیک کنید