سبد خرید

کرم شیر گاو ایمیجز اصلی

  • غنی شده از عصاره شیر
  • سرشار از ویتامین
  • ضد چروک و ضد پیری پوست
  • شفاف و روشن کننده پوست
  • مرطوب کننده و آبرسان فوق العاده قوی
  • تنظیم کننده چربی
  • تغذیه و تأمین مواد مورد نیاز پوست
  • حفظ آب در لایه های عمیق پوست و درمان خشک
  • با رايحه جذاب و بسيار خوشبو
  • قابل استفاده براي صورت و گردن

88,000تومان

توضیحات

معرفی کرم شیر گاو ایمیجز اصلی :

یکی از بهترین کرم های آبرسان و تقویت کننده پوست بدون شک کرم شیر گاو ایمیجیز است. این کرم غنی از ویتامین های شیر A و B و E است که مواد مغذی مورد نیاز پوست را فراهم می کند. پوست سالم و درخشان اتفاقی به دست نمی آید محصولات بهداشتی مثل کرم شیر گاو در راستای مراقبت از پوست صورت و حفظ سلامت پوست استفاده می شوند. کرم شیر گاو ایمیجز اصلی یک کرم رطوبت رسان فوق العاده است. که با نفوذ رطوبت به منافذ عمقی پوست صورت، رطوبت مورد نیاز پوست را فراهم می کند. با حفظ رطوبت پوست دیگر شاهد خشکی و زبری و قرمزی و التهاب پوستی نخواهید بود. پوست صورت با قرار گرفتن در معرض آلودگی ها و هوای بیرون رطوبت طبیعی خود را از دست می دهد. بنابراین به مرور پوست کدر می شود. اما با استفاده از کرم مراقبتی شیر گاو طراوت و شادابی پوست باز خواهد گشت. علاوه بر خاصیت مفید آبرسانی به پوست، با تامین مواد مغذی مورد نیاز پوست و ویتامین های A و B و E و عصاره شیر به کار رفته در این کرم بافت پوست تقویت می شود و سلول های مرده را باز سازی می کند. به خاطر وجود ویتامین A در فرمولاسیون این کرم چین و چروک های سطحی بر روی پوست صورت از بین می روند و مانع درست شدن آکنه می شود. ویتامین B به سلامت پوست در برابر لکه ها و دیگر مشکلات پوستی کمک می کند و ظاهری شاداب به پوست می دهد. ویتامین E موجود در کرم شیر گاو سلول های پوستی را بازسازی می کند و پوست صورت را جوان نگه می دارد.

یکی دیگر از مزایای کرم ایمیجیز خاصیت روشن کنندگی و سفید کنندگی آن است. به مرور و با تداوم استفاده شاهد خواهید بود پوست صورتتان به مراتب روشن تر و سفید تر می شود. کرم معرفی شده در رده کرم های آنتی اکسیدان و جوان ساز نیز به حساب می آید. با گذشت زمان بر روی پوست چین و چروک خودنمایی می کنند و حالت صورت را عوض می کنند. خوشبختانه محصولاتی وجود دارند که روند پیری پوست را به تعویق می اندازند. کرم شیر گاو ایمیجیز یکی از بهترین محصولات ضد پیری و چین و چروک است. که با فرمولاسیون خاص خود و ویتامین های موجود در آن از ایجاد چروک بر روی پوست جلوگیری می کند.

کرم شیر گاو ایمیجز اصلی

طریقه استفاده از کرم :

ابتدا صورت خود را با شوینده مناسب بشویید و کاملا پاکسازی کنید. بعد از خشک کردن صورت مقدار مناسبی از کرم شیر گاو را بر روی صورت قرار دهید. و با انگشتان خود پوست صورت را ماساژ دهید تا کاملا جذب شود. این کرم مناسب انواع پوست می باشد و کاملا بدون حساسیت و عارضه است.

کرم ایمیجیز با رایحه ای خوش و بافتی سبک باعث می شود بعد از استفاده بر روی پوست صورت حس خوبی داشته باشید. اگر شما هم می خواهید در سبد آرایشی خود کرم شیر گاو ایمیجز اصلی را داشته باشید می توانید در سایت آرایشی بانه  سفارش خود را ثبت نمایید.

فروشگاه لوازم آرایشی بانه بیش از 10 سال سابقه در حوزه محصولات آرایشی بهداشتی دارد. و در این مدت با محصولات ارجینال خود رضایت بیش از 5 هزار مشتری را جلب کرده است. شما می توانید محصولات آرایشی دیگر از جمله براش 7 تکه هلو کیتی و  مداد ابرو کالیستا سایز بزرگ و مام رول ضد تعریق Nivea و صابون ابرو MAC و چسب لیفت بینی و مژه ریسه ای اورجینال را با کیفیت عالی و قیمت منصفانه خریداری کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کرم شیر گاو ایمیجز اصلی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نماد های اعتماد آرایشی بانه

با خیالی آسوده از سایت آرایشی بانه خرید کنید
برای مشاهده مجوزهای ما روی نمادهای زیر کلیک کنید