صابون ابرو MAC

  •  فرم‌ دهی اسان ابرو
  •  بدون سفیدک‌ ابرو
  •  ضخیم کردن ابرو
  • تقویت کننده ابرو
  • بدون ریزش ابرو
  •  دارای یک عدد براش مخصوص

 

 

35,000تومان

توضیحات

معرفی صابون ابرو MAC :

هاشور ابرو و میکروبلیدینگ ابرو و .. همه نام هایی است که به گوشتان رسیده است. و هر خانمی برای داشتن ابروهایی خوش فرم و پرشت و حالت دار به انجام این کارها ترغیب شده است. اما روشی راحت تر و بدون عارضه تر برای رسیدن به فرم دلخواه ابروهایتان وجود دارد. آن هم محصولی جدید به نام صابون ابرو است. صابون ابرو MAC علاوه بر پرپشت نشان دادن ابروها نگرانی خانم ها بابت ریزش ابرو را از بین می برد. چون با فرمولاسیون خاص خود و استفاده از روغن رزماری در ترکیب این صابون بی نظیر خاصیت تقویت کنندگی و پرپشت شدن ابروها را دارد. و بدون هیچ آسیبی ابروها را لیفت و خوش حالت می کند. همه ما می دانیم زیبایی ابروها در جذابیت چهره چه نقش مهمی دارد. برای زیبا شدن ابرو نیاز به صابون لیفت داریم که با ایجاد چسبندگی حالت پذیری ابروها را ممکن می کند. و به راحتی پس از زدن این صابون با فرچه مخصوص، ابرو ها حالت میگیرند و در همان حالت ثابت می میانند.

این محصول جدید در بین سلبریتی ها بسیار محبوب شده است. و اکثر آنها از صابون لیفت ابرو برای  فرم دهی به ابروها و جذابیت بیشتر استفاده می کنند. این صابون از برند مطرح  MAC می باشد که کیفیت لوازم آرایشی آن شناخته شده است و نیازی به تعریف نیست. کیفیت بالای مواد اولیه به کار رفته در این صابون و کاملا گیاهی بودن این محصول رضایت مشتریان زیادی را در سراسر جهان در پی داشته است.

صابون ابرو MAC بدون ایجاد هرگونه سفیدک ابرو ها را لیفت می کند. و با ماندگاری 24 ساعته ای که دارد مناسب استفاده روزانه و جشن ها و مراسمات می باشد. این صابون کاملا بدون حساسیت است و هیچگونه عوارض و التهابی ندارد. با خیال راحت برای رسیدن به فرم دلخواه ابروهایتان از این صابون لیفت استفاده کنید. و بدون نیاز به ترمیم تا ساعت ها ابروهای خوش حالت و جذاب داشته باشید.

صابون ابرو MAC

طریقه استفاده از صابون مک:

برای لیفت کردن ابرو با استفاده از این صابون شگفت انگیز نیاز به مقداری آب و صابون ابرو و فرچه مخصوص دارید. فرچه مخصوص را با آب کمی مرطوب کنید سپس فرچه را به صابون ابرو مک آغشته کنید و سپس به هر حالتی که میخواهید ابرو ها را برس بکشید. این صابون به خوبی جذب تارهای مو ابرو می شود و بعد از خشک شدن کاملا بی رنگ خواهد شد.

اگر شما هم خواهان بهترین و راحت ترین روش برای رسیدن به ابروهایی پرپشت و خوش فرم هستید، صابون ابرو MAC را از دست ندهید. برای خرید این صابون ابرو ارجینال سفارش خود را در سایت آرایشی بانه ثبت نمایید.

فروشگاه لوازم آرایشی بانه بیش از 10 سال سابقه در حوزه محصولات آرایشی بهداشتی دارد. و در این مدت با محصولات ارجینال خود رضایت بیش از 5 هزار مشتری را جلب کرده است. شما می توانید محصولات آرایشی دیگر از جمله براش 7 تکه هلو کیتی و  مداد ابرو کالیستا سایز بزرگ و مام رول ضد تعریق Nivea و سرم ضد جوش بیوآکوا و چسب لیفت بینی و مژه ریسه ای اورجینال را با کیفیت عالی و قیمت منصفانه خریداری کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “صابون ابرو MAC”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نماد های اعتماد آرایشی بانه

با خیالی آسوده از سایت آرایشی بانه خرید کنید
برای مشاهده مجوزهای ما روی نمادهای زیر کلیک کنید