سبد خرید

مداد ابرو کالیستا سایز بزرگ

  •  بافتی کاملا نرم و روان
  •  بدون چربی
  •  بدون ریزش و‌پخش شدن
  • ماندگاری بالا
  •  کیفیت عالی و بی نظیر
  • هر بسته 12 عددی

 

120,000تومان

توضیحات

معرفی مداد ابرو کالیستا سایز بزرگ :

زیبایی ابروها نقش بسیار مهمی در چهره افراد دارد. با یک ابرو پرپشت و حالت دار جذابیت چهره دوچندان می شود. هنگامی که آرایش می کنید اگر ابروهای نازک و کم پشتی داشته باشید زیبایی میکاپ به چشم نخواهد آمد. بنابراین باید از روش هایی استفاده کرد که ابرو ها را پرپشت و زیبا نشان داد. یکی از بهترین و راحت ترین روش ها استفاده از مداد ابرو است. که بنا به مهارت خود می توانید حالت ابرو خود را تغییر دهید و نواقص ابرو را برطرف کنید. مداد ابرو کالیستا سایز بزرگ بافتی کاملا نرم و روان دارد و به راحتی روی ابرو کشیده می شود. یکی از نکاتی که هنگام خرید مداد ابرو باید به آن دقت کنید این است که بدون چربی باشد و در عین پوشش دهی مناسب باعث ریزش ابرو ها نشود. مداد کالیستا بدون چربی است و کاملا بدون عوارض برای ابروهای شما می باشد. این مداد ماندگاری بسیار بالایی دارد. و بعد از استفاده تا ساعت ها به همان حالت اولیه بر روی ابروهای شما می ماند و به هیچ عنوان پخش نمی شود.

مداد ابرو کالیستا کیفیت بسیار بالایی دارد و در رنگ های قهوه ای روشن و متوسط و تیره طراحی شده است. رنگ بندی های این مداد کاملا طبیعی هستند. و شما می توانید طبق رنگ مو خود مداد ابرو را استفاده کنید. خانم هایی که موهای بلوند روشن دارند بهتر است یک یا دو درجه تیره تر از رنگ مو مداد ابرو را انتخاب کنند تا چهره بی حالی نداشته باشند. برای خانم هایی با رنگ مو تیره هم بهتر است رنگ مداد ابرو را با موهایشان ست کنند. و با ابروهایی پرپشت و متناسب با رنگ مو هماهنگی زیبایی را در صورت خود ایجاد کنید.

مداد ابرو کالیستا سایز بزرگ

طریقه استفاده هم به این صورت است که ابتدا با شانه ابرو موهای ابرو را به سمت بالا بکشید و سپس جاهایی که کم پشت و نازک است با حرکات ملایم مداد ابرو پر کنید تا نواقص آن برطرف شود و زیبایی صورت بیشتر نمایان شود.

اگر شما هم خواهان مداد ابرو کالیستا سایز بزرگ هستید می توانید این محصول پر طرفدار را از سایت آرایشی بانه خریداری نمایید.

فروشگاه لوازم آرایشی بانه بیش از 10 سال سابقه در حوزه محصولات آرایشی بهداشتی دارد. و در این مدت با محصولات ارجینال خود رضایت بیش از 5 هزار مشتری را جلب کرده است. شما می توانید محصولات آرایشی دیگر از جمله براش 7 تکه هلو کیتی و  فوم شستشو پرتقال خونی IMAGES و مام رول ضد تعریق Nivea و سرم ضد جوش بیوآکوا و چسب لیفت بینی و مژه ریسه ای اورجینال را با کیفیت عالی و قیمت منصفانه خریداری کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مداد ابرو کالیستا سایز بزرگ”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نماد های اعتماد آرایشی بانه

با خیالی آسوده از سایت آرایشی بانه خرید کنید
برای مشاهده مجوزهای ما روی نمادهای زیر کلیک کنید