براش ۷ تکه هلو کیتی

  • دارای دسته های کوتاه برای استفاده راحت تر
  •  قابل شستشو
  •  کیفیت بالا و بسیار نرم
  •  بدون ریزش موهای براش
  • دسته نشکن
  •  هفت سایز براش کاربردی
  •  در دو رنگ مشکی و صورتی

 

 

57,000تومان

دسته بندی

توضیحات

معرفی ست براش ۷ تکه هلو کیتی :

برای اینکه آرایشی زیبا و طبیعی داشته باشید علاوه بر استفاده از لوازم آرایشی اصل باید از براش های مناسب برای هر قسمت از آرایش استفاده کرد. ست براش ۷ تکه هلو کیتی یک ست بسیار زیبا و جمع و جور است. که شامل ۷ براش مختلف می باشد که برای زدن سایه چشم و سایه ابرو، کانسیلر دور چشم، محو کردن سایه لب و پخش کردن انواع کرم پودر و پنکک به صورت یکدست و طبیعی و زدن رژگونه کاربرد دارد. این براش ها از موی مصنوعی و طبیعی ساخته شده است. و الیاف بسیار نرمی دارند که بسیار ملایم و مناسب پوست های حساس می باشند. براش های این ست هلو کیتی از الیاف کاملا بدون ریزش ساخته شده اند. دسته این براش ها کیفیت بسیار بالایی دارند و برای استفاده راحت تر از نوع دسته کوتاه طراحی شده اند  و کاملا نشکن هستند. این هفت براش کاربردی در یک جعبه فلزی بسیار شیک قرار دارند که مناسب کادو دادن به عزیزانتان است . ست براش جذاب هلو کیتی در دو رنگ مشکی و صورتی موجود است. این ست براش جمع و جور و کاربردی مناسب مسافرت و ترمیم آرایش در مهمانی ها و مراسمات می باشد.

براش های ست براش هلو کیتی جذاب قابل شستشو هستند وبه راحتی با آب تمیز می شوند. نحوه شستشو هم به این صورت است که مقداری از مواد شستشو را روی دست خود ریخته و به آرامی الیاف براش را به صورت چرخشی روی کف دست بچرخانید و سپس با آب بشویید. دقت داشته باشید دسته براش را خیس نکنید تا از عمر مفید براش کم نشود. سپس با حوله ای تمیز خشک کنید. البته روش های دیگری نیز برای تمیز کردن براش ها وجود دارد. از جمله استفاده از اسپری آنتی باکتریال، دستمال مرطوب آرایشی و پد های مخصوص شستشوی براش که بنا به سلیقه خود می توانید از هرکدام از مواردی که گفته شد استفاده کنید.

براش ۷ تکه هلو کیتی

با استفاده از این ست پرطرفدار می توانید یک آرایش حرفه ای از زیر سازی تا مراحل نهایی آرایش را داشته باشید و میکاپی تمیز و بی نقص را تجربه کنید. شما می توانید ست براش 7 تکه هلو کیتی پرفروش را از سایت آرایشی بانه خریداری کنید.

فروشگاه لوازم آرایشی بانه بیش از 10 سال سابقه در حوزه محصولات آرایشی بهداشتی دارد. و در این مدت با محصولات ارجینال خود رضایت بیش از 5 هزار مشتری را جلب کرده است. شما می توانید محصولات آرایشی دیگر از جمله فوم شستشو پرتقال خونی IMAGES و مام رول ضد تعریق Nivea و فوم شستشوی صورت بیواکوا هیالورونیک اسید و سرم صورت ویتامین سی بیوآکوا و ریمل بارین مکس (پوکه یاسی) و صابون شیر الاغ را با کیفیت عالی و قیمت منصفانه خریداری کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “براش ۷ تکه هلو کیتی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نماد های اعتماد آرایشی بانه

با خیالی آسوده از سایت آرایشی بانه خرید کنید
برای مشاهده مجوزهای ما روی نمادهای زیر کلیک کنید