سبد خرید

ریمل لیدی پیور

  • فلزی و پوکه اورجینال
  • فرچه ژله ای حجم دهنده
  • کاملا ضد آب و ضد حساسیت
  • کیفیت فوق العاده عالی
  • جنس اصلی و تضمینی

85,000تومان

توضیحات

معرفی ریمل لیدی پیور :

آرایش چشم از حساس ترین مراحل آرایش صورت است. در انتخاب لوازم آرایشی مربوط به چشم باید دقت زیادی داشته باشید. ریمل لیدی پیور از ریمل های حجم دهنده حرفه ای می  باشد که سازگار با چشم های حساس است و هیچگونه حساسیتی ایجاد نمی کند. این ریمل در یک محفظه زیبای فلزی به رنگ طلایی طراحی شده است که در عین زیبایی کیفیت فوق العاده ای دارد. برس مخصوص طراحی شده برای این ریمل از نوع ژله ای است که کاملا حرفه ای تمام مژه های ریز و درشت را پوشش می دهد و نیازی به چند بار زدن ریمل ندارد. استفاده از ریمل لیدی پیور به مژه ها حجم دهندگی فوق العاده ای می بخشد و مژه ها پرپشت و زیبا می شوند. در عین حال اصلا مژه ها به هم نمی چسبند.

رنگدانه های مشکی خالص موجود در مایع این ریمل مژه ها را کاملا مشکی می کند و مژه های تیره و مشکی و حالت دار به چشمان شما جلوه و زیبایی خاصی می بخشد. مایع داخل ریمل حاوی موم طبیعی و کاملا ضد آب است. هنگام استفاده از این ریمل از بابت اینکه زیر چشمانتان سیاه شود نیازی نیست نگران باشید. چون هنگام پاک کردن به صورت ژله ای از مژه ها جدا می شود و به راحتی پاک می شود. و زیر چشم را سیاه نمی کند. ریمل لیدی پیور ماندگاری بسیار عالی دارد و با همان کیفیت بالا روی مژه ها باقی می ماند. یکی دیگر از نکات مثبت در مورد این ریمل کیفیت بالا و خشک نشدن تا یک سال است. نحوه پاک کردن ریمل از روی مژه ها نیز بسیار راحت است و نیازی به اذیت کردن مژه ها و ریزش آن ها نیست. این ریمل با شوینده های صابونی و آب یا پاک کننده های آرایشی به آسانی پاک می شود.

ریمل لیدی پیور

نحوه خرید ریمل لیدی پیور :

شما می توانید ریمل لیدی پیوراصل را در سایت آرایشی بانه خریداری کنید.

فروشگاه لوازم آرایشی بانه بیش از 10 سال سابقه در حوزه محصولات آرایشی بهداشتی دارد. و در این مدت با محصولات ارجینال خود رضایت بیش از 5 هزار مشتری را جلب کرده است. شما می توانید محصولات آرایشی دیگر از جمله تینت لب شامپاینی و فوم شستشوی صورت بیواکوا هیالورونیک اسید و مام رولی طرح ماکارون تایلامی و هدبند حوله ای آرایشی و  کرم دور چشم برنج بیوآکوا و ریمل حجم دهنده بلک لش بل کویین را با کیفیت عالی و قیمت منصفانه خریداری کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ریمل لیدی پیور”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نماد های اعتماد آرایشی بانه

با خیالی آسوده از سایت آرایشی بانه خرید کنید
برای مشاهده مجوزهای ما روی نمادهای زیر کلیک کنید