سبد خرید

فوم شستشوی صورت بیوآکوا هیالورونیک اسید HA

  • ضد حساسیت
  • پاکسازی عمیق پوست
  • بستن منافذ باز پوست بعد از پاکسازی
  • رفع جای جوش و انواع لک روی پوست
  • از بین برنده چربی های اضافه روی پوست
  • نفوذ به عمقی ترین لایه پوست و پاکسازی
  • کاهش چین و چروک و خطوط ریز روی صورت
  • حجم ۱۰۰ گرم
  • انقضاء ۲۰۲۵

65,000تومان

دسته بندی

توضیحات

معرفی فوم شستشوی صورت بیوآکوا هیالورونیک اسید HA :

معرفی امروز در مورد یک فوم شستشوی صورت است که با نفوذ به عمیق ترین منافذ باز پوست هرگونه چربی و آلودگی را پاک می کند و بعد از پاکسازی منافذ پوست را می بندد. شستشوی صورت و پاک کردن مواد آرایشی از روی پوست صورت کاری است که تقریبا اکثر بانوان روزانه انجام می دهند. انتخاب یک شوینده مناسب اهمیت بسیار زیادی دارد. شستشوی صورت با صابون و شوینده های معمولی چربی و رطوبت طبیعی پوست صورت را از بین می برد. در نتیجه پوست به مرور زمان دچار خشکی و چین و چیروک می شود. فوم شستشوی صورت بیوآکوا هیالورونیک اسید علاوه بر پاکسازی کامل صورت کار تغذیه و آبرسانی و نرم کنندگی و ترمیم کنندگی را نیز انجام می دهد. این فوم شستشو یکی از پر فروش ترین محصولات بیوآکوا است که رضایت مشتریان زیادی را جلب کرده است.

وجود هیالورونیک اسید در ترکیب این فوم فوق العاده نمایانگر این است که بعد از شستشو صورت با آن چه حس خوبی را تجربه خواهید کرد. در پوست صورت به صورت طبیعی هیالورونیک اسید وجود دارد. که با حفظ آب در لایه های پوست سبب شادابی و طراوت پوست و همچنین استحکام و سفتی پوست صورت می شود. اما بر اثر عوامل مختلف و افزایش سن این ماده در لایه های پوستی کم می شود و بافت پوست به مرور استحکام خود را از دست می دهد و دچار افتادگی می شود. و آثار پیری وچین و چروک بر روی پوست نمایان می شود. اما با وجود این عنصر کاربردی در ترکیب این فوم پوست صورت آب رسانی می شود و طراوت خود را از دست نمی دهد و در نتیجه جوانی و زیبایی به شما باز خواهد گشت.

یکی دیگر از اثرات استفاده مکرر از فوم شستشوی بیوآکوا ترمیم مشکلات پوستی از قبیل جای جوش و لکه و تیرگی های آزار دهنده پوست است. حتی در صورت تداوم استفاده شما شاهد از بین رفتن چین و چروک های سطحی بر روی پوست صورت خود می شوید. این فوم کاملا طبیعی و ضد حساسیت است. و با تقویت بافت پوست و آبرسانی، پوستی شاداب و با طراوت را به شما هدیه خواهد داد. و پوست شفاف و درخشان به شما اعتماد به نفس بالاتری می دهد.

فوم شستشوی صورت بیوآکوا

طریقه استفاده از فوم شستشو بیوآکوا :

مقدار کمی از فوم را بر روی دستان خود ریخته و با کمی آب رقیق کنید. و هنگامی که به خوبی کف کرد به پوست صورت بزنید. و کمی صورت خود را ماساژ دهید تا پاکسازی کامل انجام شود. سپس صورت خود را بشویید.

شما می توانید همین الان فوم شستشو صورت بیوآکوا هیالورونیک اسید را در سایت آرایشی بانه ثبت سفارش کنید.

فروشگاه لوازم آرایشی بانه بیش از 10 سال سابقه در حوزه محصولات آرایشی بهداشتی دارد. و در این مدت با محصولات ارجینال خود رضایت بیش از 5 هزار مشتری را جلب کرده است. شما می توانید محصولات آرایشی دیگر از جمله تینت لب شامپاینی و کرم سفید کننده بدن مروارید بیوآکوا و مام رولی طرح ماکارون تایلامی و هدبند حوله ای آرایشی و  کرم دور چشم برنج بیوآکوا و ریمل حجم دهنده بلک لش بل کویین را با کیفیت عالی و قیمت منصفانه خریداری کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فوم شستشوی صورت بیوآکوا هیالورونیک اسید HA”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نماد های اعتماد آرایشی بانه

با خیالی آسوده از سایت آرایشی بانه خرید کنید
برای مشاهده مجوزهای ما روی نمادهای زیر کلیک کنید