سبد خرید

همه چیز در مورد کراتین کردن را بدانید

اطلاعات مفید و همه چیز در مورد کراتین کردن

همه چیز در مورد کراتین کردن : کراتین یک پروتئین است که به طور طبیعی در موهای شما وجود دارد که باعث صاف شدن و درخشندگی موها می‌گردد. در افرادی که موهای فر یا وز دارند، این پروتئین به میزان کافی جهت نرم کردن ساختمان مو وجود ندارد. کراتینه کردن مو عمدتا با جایگزین کردن محتوای کراتین مو ها می‌تواند موهای فر را صاف و نرم کرده و آن‌ها را به‌ مدت چند ماه براق و بدون پیچش نگه ‌دارد.

کارشناسان تیم آریشی بانه شمارا در این مقاله یاری میدهند تا بیشتر در مورد کراتین مو بدانید . اگر تصمیم به کراتینه مو دارید اطلاعات درست و کاملی را به شما انتقال دهند.

همه چیز در مورد کراتین کردن

کراتین مو چیست ؟

کراتن یک نوع پروتیین است که خدادادی در موها ما وجود دارد.عنصر موجود در کراتین فرمالدئید است.که هفتاد درصد باعث احیای مو میشود و سی در صد سافی به آن میدهد. موها با این روش هم ترمیم میشود هم اینکه باعث فرم دهی ان میشود.کراتین در واقع یک نوع پروتئین است که در به طور طبیعی در موها وجود دارد. این پروتئین باعث صافی و درخشان بودن موها می‌شود. این پروتئین به میزان کافی در ساختمان موی افرادی که موهای فر یا موهای وز دارند، وجود ندارد. عمل کراتینه مو در حقیقت با جایگزین کردن مقدار کراتین مورد نیاز موها، باعث نرم شدن و صاف شدن آن‌ها تا ماه‌ها می‌شود. این تکنیک که اغلب پرهزینه هم است.

امروزه در آرایشگاه‌ها و سالن‌های زیبایی کراتینه مو انجام می‌شود و با استقبال بسیاری از بانوان هم مواجه شده.این باور که این روش باعث صاف شدن موها می‌شود در حقیقت اشتباه است. در هنگام انجام این روش از محلولی استفاده می‌شود که کراتینه با موها ترکیب شده و کتیکول مو را به دلیل نبودن کراتین در موهای آسیب دیده را ترمیم می‌کند. نتیجه ترمیم کوتیکول مو، به وجود آمدن موهایی صاف و براق است.این را در نظر داشته باشید که کیفیت موهای طبیعی ما بهترین حالت است. و ما با رنگ کردن، اتو کرده و استفاده از مواد شیمیایی مختلف، باعث نابودی موهای خودمان می‌شویم. کراتین کردن موها فقط برای موهایی مناسب است که بسیار وز و قابل شانه کردن، نیستند.

به طور کلی دو نوع کراتینه وجود دارد:

کراتین و مراقبت از مو در دو نوع موجود میباشد که کارایی و تاثیر انها جداگانه است.کراتینه مو هم موها را درمان میکند هم باعث میشود وزی آن از بین برود و کاملا صاف شود.

  • کراتین و احیای مو
  • کراتین صافی (کراتین برزیلی )

کراتینه موی برزیلی از بهترینها در دنیای کراتین به شمار میرود که ما کراتین بیو اصلی برزیل را به شما پیشنهاد میدهیم.کراتین موها را کاملا صاف شلاقی میکند و وزی انها را میگیرد.این محصول از پوست درخت سیاه درست شده است که هیچ گونه ضرری به موهای شما نمیرساند ،دارای فیبرهایی است که اسید آمینه های زیادی را دارد.باعث نفوظ پذیری بیشتر آب به موها میشود.این محصول اصلی را میتوانید از سایت آرایشی بانه تهیه کنید.کم کم کراتین کردن نیز از بین میرود و المنت کردن جای اون رو میگیره تفاوت خاصی با هم ندارند فقط تفاوت آنها دربین محلولهای آن است .

 

همه چیز در مورد کراتین کردن مو

احیا کننده مو چیست

خانمهایی هستند که در اثر سوختگی مواد شیمیایی و رنگ کردن و دکلره کردن زیاد قرار گرفته اند .این گونه افراد لازم است موهای خود را احیا کنند .احیا باعث ترمیم و بهبود اونها میشه و باعث میشه آب از دست رفته اونها برگرده .همچنین ویتامینهای مورد نیاز اون رو میتونند بهش برگردونن.کراتین موی کراپلیس یکی از بهترینها برای احیای آن است .این پک دارای تاثیر 90 درصدی احیا برای موهاست .این پک شامل دو عدد شامپوی قبل و بعد و یک محلول اصلی میباشد .

برای سفارش و استفاده از این محلول میتونید به سایت آرایشی بانه مراجعه کنید و محصول را خریداری نمایید. پس اگر موهایی سوخته و شکننده دارید حتما به شما پیشنهاد میکنیم که احیا کردن را انتخاب کنید.با این کار علاوه بر صافی و ترمیم موها درخشندگی فوق العاده ای به آن میدهند.کراتینه مو فقط حالت وز موها را میگیرد.پس کسی که حالت موهایی مجعد دارد بهتر است این نوع را انتخاب کند .

 رنگ کردن و کراتینه مو

همیشه بعد از رنگ کردن و دکلره کردن موها کاملا بد فرم و بد حالت میکند .موها آب طبیعی خودشون رو از دست میدهند در این حالت است که شما نیاز به کراتین و احیا دارید .این کار را میتوان قبل از رنگ کردن و حتی بعد از آن انجام داد .البته برای خیلی ها جدا است که کدام را اول انجام دهند .گاهی وقتها مو به قدری سوخته شده که دیگر کراتین برای آن قابل استفاده نیست .

 در کل بسیار بهتر است کار رنگ کردن قبل از کراتین و احیا انجام شود .فقط کاری نکنید که با رنگ موها زیاد آسیب ببیند تا بتوان آن را دوباره زنده کرد .در کار رنگ همیشه موها مقداری آسیب میبیند پس اگر قبل از هر کاری انجام دهیم بسیار بهتر است.توجه داشته باشید که هزینه مهم نیست بلکه کیفیت و اصل بودن مواد بسیار مهم است تا بعد از استفاده موهای شما دچار مشکل نشود.

مدت زمان ماندگاری کراتین مو

در واقع باید دوامی چها تا شش ماهه داشته باشد .البته این به تاثیرات محیطی نیز بستگی دارد.همچنین شرایط آب و هوا در ماندگاری آن دخالت دارد.و اینکه از چه شامپویی استفاده کنید بسیار مهم است.امروز در بازار شامپوهایی موجود است که مناسب برای این گونه موها می باشد پس بهتره از این نوع شامپوها استفاده شود.با این روش کراتینه مو ماندگاری بیشتری خواهد داشت.خیلی از خانومها هستند که از ماسکهای متعددی برای محافظت از مو استفاده میکنند.پس مسلم است که دوام ان ها بیشتر از دیگر خانومها خواهد بود.اگر این کارها رو انجام دهید دوام کراتین کردن شما به 6 ماه میرسد.ترجیحا از مواداصل ومطمئن استفاده کنید و هم اینکه مراقبت های بعداز کراتینکردن و احیا مو را به درستی انجام دهید .

 احیا کردن مو و ریزش آن

خیلی از خانومها هستند که بعد از استفاده از این محصولات دچار ریزش مو میشوند.این فکری بسیار غلط است چون به هیچ عنوان این مواد به ریشه موها آسیبی نمیرساند.هرچند آرایشگرها میدانند که نباید محلول را به ریشه موها زد باید یکی دو سانت را جا بگذارند با این کاردیگر هیچ نگرانی برای ریزش موهاوجود ندارد.

البته به نوع و اصلی بودن مواد نیز بستگی دارد بعضی از مواد که اصلی نیستند یا تاریخ مصرف انها گذشته میتواند باعث ریزش شود.تا اینجا کارها بر عهده آرایشگران است و اما مراقبت های بعدی بر عهده خود شما است که چگونه از مو مراقبت کنید.با استفاده از شامپوها و ماسک های مختلف میتونید این کار را انجام دهید. سعی کنید که موهاتون رو زیاد پیچ ندهید و یا با کش ان را نبندید. تا روی موها موج درست نشود این موج ها در بند مدت صافی مو را از بین میبرند.در این مقاله همه چیز در مورد کراتیه مو اموزش داده شد پس بهتره همه این موارد رو در نظر داشته باشید .

ما به شما همه چیز در مورد کراتین کردن مو را توضیح  دادیم ،برای دیدن محصولات بیشتر در ارتباط با کراتینه کردن و احیای مو به اینستاگرام آرایشی بانه سر بزنید .

نتیجه گیری و چه موهایی برای کراتینه کردن مناسب هستن ؟

  1. بهترین مو برای این کار موی طبیعی خودمان است .
  2. چون هیچ آسیبی به ان وارد نشده و کاملا آب خود را دارد .
  3. اما بسیاری هستند که به دلیل رنگ کردنهای مکرر موی خود را نابود کرده اند و بعد به فکر درست کردن اون هستند .
  4. در واقع این کار فقط برای آنهایی توصیه میشود که حتی نمیتوانند موهای خود را شانه بزنند .
  5. البته باید این کار زیر نظر افراد متخصص انجام گیرد .
  6. افراد متخصص میدانند که کراتینه مو چگونه باید صورت گیرد تا آسیبی به مووارد نشود.
  7. بعضی ها بعد از مدتی موهاشون اون حالت لخت و زیبای خودشو از دست میده ولی بعضی ها به علت مراقبت درست کاملا  راضی هستند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نماد های اعتماد آرایشی بانه

با خیالی آسوده از سایت آرایشی بانه خرید کنید
برای مشاهده مجوزهای ما روی نمادهای زیر کلیک کنید